Te vagy a kulcs!

Te vagy az, aki a legjobban ismered a terméked, szolgáltatásod minden előnyös tulajdonságát, tudod, hogy miben és mennyivel jobb a versenytársakénál. Az optimális ROI elérése számos kihívást tartogat mind az ügyfél, mind a kommunikációval megbízott ügynökség számára. Meggyőződésünk szerint a sikeres kampánystratégia egyik kulcsa a szoros együttműködés ügyfél és ügynökség között. Az MRCom számára ezért …

Tovább

Közös cél: ROI!

A megtérülés várható mérőszámait már a kampány tervezésének időszakában felbecsüljük, így a hirdetésre fordított összeget és energiát az első pillanattól kezdve optimalizáljuk. A céljaink Veled, mint ügyféllel közösek, a kedvező ROI (Return on Investment) elérése. Az arányos megtérülés várható mérőszámait mi már a kampány tervezésének időszakában előzetesen felbecsüljük, így a hirdetésekre fordított összegeket és energiákat …

Tovább

Középpontban az üzenet!

A visszafogott figyelemfelkeltés lényegesen hatékonyabb, mint a felhasználói élményt megzavaró, idegenszerű, olykor erőszakosan előre nyomuló márkatartalom. Gondolkodj szabadon! Az MRCommunication kampányai során a jó tartalomra, a pontos időzítésre és a folyamatos kampánykövetésre építkezik. „Content is King” – írta 1996-ban Bill Gates, a Microsoft alapító tulajdonosa. Az MRCom, Magyarország első Native ügynöksége is meggyőződéssel hisz a …

Tovább