Gy.I.K. | MRCom.hu
21265
page-template-default,page,page-id-21265,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4.1,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Gy.I.K.

Próbálunk sokmindent leírni neked arról, mi mindennel foglalkozik az MR Communications, de lehetnek még kérdéseid. Megpróbálunk néhányra válaszolni!

1. Több látogatót szeretnél a weboldaladon?

Átnézzük jelenlegi webes megjelenésed, elemezzük a statisztikáid (ha vannak), és megtaláljuk és/vagy kialakítjuk azokat a látogató-generáló forrásokat, amelyeken keresztül be lehet vonzani a célcsoportod. Ha szükséges javaslatokat teszünk a jelenlegi online megjelenéseid és stratégiád szükséges és megfelelő irányba történő módosítására.

2. Hogyan legyen több Facebook követőd?

Először elmagyarázzuk, hogy a követők száma egy Facebook oldalon nem a legfontosabb. Kielemezzük az oldalad jelenlegi rajongóit, és megkeressük a hozzájuk hasonlóakat, akik még nem like-oltak téged, ill. javaslatokat teszünk a rajongótábor növelésének elősegítése érdekében posztolási stratégiára, applikációkra, nyereményjátékokra, esetleg hirdetési stratégiára. Mindezt természetesen végre is hajtjuk.

3. Hogy legyenek aktívabbak a márkáddal kapcsolatban a rajongók?

Ha ez a kérdés felmerül benned, akkor már jó úton vagyunk! A kötődést like-okat, kommenteket és megosztásokat generáló rendszeres releváns posztokkal, a rajongói aktivitást kiváltó és erősítő applikációkkal és nyereményjátékokkal fogjuk tudni elérni. Mindenre van javaslatunk, és a megvalósítást is ránk lehet bízni!

4. Új terméket, szolgáltatást szeretnél bevezetni, amiről minél több hasznos információt szeretnél eljuttatni a preferált célcsoport tagjaihoz?

Amennyiben ránk bízod az online felületek kezelését, úgy ez nem probléma. Megírjuk a szükséges webes cikkeket, elkészítjük a Facebook posztokat, kezeljük az illusztrációkat (fotók, videók), mindent feltöltünk a saját felületeidbe, ill. kiterjedt sajtókapcsolataink révén eljuttatunk a releváns sajtóba. Minden esetben lesznek formabontó, kreatív ötleteink, hogy még több emberhez eljusson az üzeneted!

5. Szeretnél több feliratkozót a hírleveledre?

Weboldalad kialakításakor vagy meglévő oldalad átnézésekor figyelembe vesszük a hírlevél-feliratkozás fontosságát, megfelelően kialakított landing page-ekkel próbáljuk bevonzani az érdeklődőket. A több feliratkozó azonban több hasznos és izgalmas információ előállítását és rendszeres kiküldését is jelenti, hiszen a feliratkozókat meg is kell tartani. Természetesen ebben is segítünk!

6. Vásárlói vagy partneri adatbázist építenél, de nem tudod hogy kezdj neki? Még nincs hírleveled, de hasznos lenne?

Az adatbázis marketing nem egyszerű, de igényeid és tartalmi lehetőségeid megismerését követően kialakítjuk számodra azt a hírlevél-stratégiát (témák, kiküldési rendszeresség, layout, technikai kérdések, stb.), amely legmegfelelőbb lesz terméked, szolgáltatásod számára.

7. Olyan sok mindent elmondanál a márkádról, cégedről, termékedről, szolgáltatásodról, de mindenhol sok pénzbe kerül a PR-megjelenés?

A nagy nemzetközi márkák napjainkban eljutottak oda, hogy inkább saját médiafelületeket építenek, weboldalaik és közösségi média csatornáik segítségével közvetlenül úgy juttatják el üzenetüket a célcsoportjukhoz, mintha saját újságjuk vagy tévéműsoruk lenne. Ma már nem nehéz olvasmányos cikkeket írni, kreatív és látványos fotókat készíteni vagy izgalmas videókat forgatni akár egy okostelefonnal. Te csak az üzenetet határozd meg, mi mindent megoldunk, és eljuttatunk saját felületeiden keresztül a célcsoportodhoz! Kiterjedt média-kapcsolataink segítségével költséghatékony javaslatokat tudunk tenni a klasszikus megjelenésekre is!

8. Speciális a célcsoportod, ők már nem olvasnak nyomtatott sajtót, alig néznek tévét és nem hallgatnak rádiót, ill. félsz attól, hogy ha nagyon "reklámszagúan" kommunikálsz, akkor elriasztod a potenciális vásárlókat?

A natív tartalom lényege, hogy az olvasó, néző ne érezze, hogy épp kereskedelmi üzenettel találkozik. Ha szükséges, a számodra fontos információkat úgy fogalmazunk meg, “csomagoljuk be”, hogy az átüsse a reklám-elutasítók ingerküszöbét is. Kérdőívekkel, nyereményjátékokkal, mobilalkalmazásokkal vagy Facebook applikációkkal, kreatívan elkészített képekkel vagy akár videókkal és természetesen megfelelően megfogalmazott cikkekkel segítünk céljaid elérésében!

9. Honnan tudod, hogy milyen eredményeket hoz az online jelenlétedre elköltött pénz?

Minden tevékenységünkről, az elvégzett feladatokról rendszeres riportokat készítünk, amelyek segítségével bemutatjuk neked, hogy hány és milyen embert sikerült elérned, milyen aktivitást váltottál ki, hogyan sikerült az előre kitűzött konverziós céljaid elérni. Ezeket saját eladási vagy egyéb adataiddal összefésülve könnyen átláthatod, milyen eredményes az aktivitásod!

Keress minket, szívesen találkozunk veled, hogy átbeszéljük az igényeidnek leginkább megfelelő szolgáltatás-csomagot!